Post by togtipufpartgold on Mar 12, 2022 14:00:26 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Coin Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Coin Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Coin Rush! 2022 version ▞▞▞
Se on todella hyvä peli, mutta niin paljon mainoksia
se on kaikinpuolin hauskaa, mutta joka kerta kun yritän ja yritän ja yritän, tämä peli on todella typerä kerran, kun se vain käynnistettiin ilman, että näyttö liikkuu sen mukana, se on myös minulle liian vaikeaa yksi osa sisällä ja sitten toinen puoli ja sitten putoan jatkuvasti kalliolla ja he haluavat vain saada lisää rahaa ja rahaa joka kerta kun katsot lisäystä elvyttääksesi itsesi ja se on ärsyttävää.
Tämä peli on erittäin kuuma rakastan sitä, se on erittäin viihdyttävä eikä siinä ole mainoksia, mutta ajattelin, että siinä olisi paljon mainoksia, mutta se ei toiminut vaikka peli oli hyvä, oli yksi ongelma joka kerta kun yritin pelata sitä häiriö, mutta hyvällä tavalla, koska jos kuolisin, elpyisin ilman henkiin
sen hauskaa ja haastavaa. siinä on aivan liikaa mainoksia. on vain yksi ominaisuus, jos pääset niin pitkälle tasolle ja epäonnistut siinä on elvytysominaisuus, joka pakottaa sinut katsomaan mainosta, se on siistiä, minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, mutta jos päätän olla elvyttämättä ja aloita koko taso alusta. sinun ei kuitenkaan pitäisi pakottaa minua katsomaan mainosta, muuten minun pitäisi vain herätä henkiin.
Rakastan tätä peliä, mutta mainoksia! KUIN MINÄ OLEN KUOLEMAAN JA SITTEN TÄRKEÄÄN, ILMOITTAAN, KUOLEAN UUDELLEEN, PLAY!! LIKE IM SHOOK BRUH! Mutta kaikenkaikkiaan hyvää!
Se on OK, mutta minun on vaikea hallita kolikkoa, se on hyvä peli
mainoksia jokaisen tason jälkeen. pelata 15 sekuntia. mainos hintaan 30.
todella hauska peli! tosin hieman vaikea hallita kolikkoa
Aina kun suoritat kentän, tulee mainos ja lagaa liikaa, muuten ihan ok.
Pidän sovelluksesta, mutta se voisi olla hieman HELPPOA! Ja esteet voisivat olla parempia!😐.
Vihaan tätä peliä, koska kun se putoaa, se estää minut ja sitten se ei edes anna minun päästä läpi, enkä halua sinun ostavan tätä peliä, koska se on niin ärsyttävää, että se voi olla hyvä, koska siinä ei ole paljon mainoksia, mutta silti vihaan sitä ei edes pidä siitä, että tiedät sen olevan niin alhainen ja se on niin vaikeaa kuin mistä puhut, että en tiedä miksi he laittoivat tämän pelin, koska se on niin tylsä ja taaskaan en haluavat sinun ostavan tämän pelin
Coin Rush! Árkádjátékok dpra
Coin Rush! Arcade lyzk
Pelityyppi, jota kaikki haluavat...ei liian helppo...ei liian vaikea...erittäin koukuttava..erittäin mukava peli...kaikkien pitäisi kokeilla sitä👍👍👍jos pelaan offline-tilassa, mainoksia ei näy... super peli
Pojat, tämä peli on siistiä ja niin mukavaa, ja mainokset, jotka ovat kunnossa, voit laittaa yhteyden katkaisemaan ne lopettavat mainokset ja kun lopetat pelaamisen, voit laittaa yhteyden ja myös jos et syö mainosta saadaksesi jotain, se on ok, mutta kaverit peli on relly niin hauska kaverit kokeile sitä, pidät siitä
Tämä peli on kiva asia ajankuluksi, mutta annoin sille vain 3 tähteä mainosten takia
VAKAVASTI!? Voit tuntea, että tämä peli on kaikkien aikojen heikoin! En voi pelata sitä!!!!!!!! Olin epäonnistunut tässä pelissä 3 kertaa🥺😤😡😠. MITEN KAIKKI VOIVAT SANOA, ETTÄ TÄMÄ PELI ON HAUSKAA!? EI!!!! EI TIETENKÄÄN! Olisin kokeillut tällä kertaa. Jos pidin tästä pelistä, kirjoittaisin lisää arvostelua. Ei kiitos 💔
Tämä on erittäin mukava peli ajankuluksi 👍👍👍👍👍 todella vaikuttunut siitä, mutta ainoa asia on niin paljon mainoksia
Hyvä peli, mutta aina kova on minulle hyväksi. Se on mielenkiintoista ja mielestäni pidän seikkailusta
Toivon, että en olisi asentanut tätä peliä, en voi antaa nollaa tähteä, mutta jos se olisi ollut vaihtoehto uskokaa minua, olisin tehnyt sen kauhean pelin, siellä on niin paljon mainoksia, joita ei koskaan asenneta, ja jos olet asentanut sen, poista se välittömästi.Säälittävä peli
tämä sovellus on palannut erittäin hyvä sovellus lapsille ja aikuisille, jotka pitävät haasteista ja se voi auttaa sinua laskemaan pienen pureman, koska lopussa se näyttää kuinka monta kolikkoa sinulla on 😘😋😉😁😎Rakastan tätä peliä paljon
Mutta kuvauksessa sanotaan vain, että älä koske punaista painiketta sillä tasolla, että se oli musta! 😂😂😎😎 Siis
Vain neljä tähteä, koska pelimalleja ja ostettavaa pitäisi olla enemmän.
Nämä pelit äänet ovat erittäin tyydyttäviä ja olisi hauska peli, jos ei mainoksia jokaisen tason jälkeen. Vihaan sitä.Kun olen suorittanut 10 sekunnin tason, minun on katsottava 30 sekunnin mainos, se on hidastunut
tämä peli on kamala muutaman ensimmäisen tason jälkeen, se ei anna sinun pelata enää
Tämä peli on niin vaikea, etten voi ylittää tasoa 35, tee siitä helpompaa
säätimet ovat aivan liian heikot ja kolikoita on erittäin vaikea hallita ja ohittamattomia mainoksia, jotka ovat 30 sekuntia pitkiä, tämä sovellus on perseestä, älä lataa
Pidän tästä pelistä..... ei paha, se on hauska ja se on hyvin yksinkertainen ja helppo peli .... uskomaton :-) :-)
Se on todella hauska peli, mutta siinä on mainoksia keskellä toistaiseksi loistava peli
oli paljon mainoksia, mutta oli hauska pelata
aika kiva Mutta napsautin reviveä ja katsoin videon, mutta se ei elvyttänyt minua
En vihaa sitä, että se on vaikeaa vain tylsää eikä musiikkia plus kun napsautin elvytysympyrää kun se oli tehty, se saattoi palata tasolle
Peli oli ok, kunnes pääsin tasolle ja kolikko upposi lattian läpi. Yritti monta kertaa kaikista kulmista, mutta ei päässyt läpi. Poistettu
Tämä on niin hieno peli. Kukaan ei voi ajatella tätä. Pidän tästä pelistä. Niin rentouttava peli. Varmista, että se menee reiän yli. Ja joskus se koskettaa punaisia kolikoita. Mutta niin mahtava peli
Ok
Tämä peli olisi loistava ajanhukkaa ja on melko hauskaa, mutta vietät enemmän aikaa mainoksia odotellessa kuin pelaat
Peli on hauska, mutta mainos pysäyttää pelin jokaisen mainoksen. Sovellus piti käynnistää uudelleen jokaisella tasolla. Ei ole sen arvoinen.
Sprite Fantasia - MMORPG Hry na hrdinov puwx
Se on todella hauska peli, mutta kun hallitsen sitä on vaikeaa, se on kuin pieni virhe, kuolen kuin jätkä, korjaa ohjaimet
Liikaa vikoja
Pelaan paljon mobiilipelejä ja joskus maksan niistä, toisissa voin mainiosti ilmaista sisältöä. Kirjaimellisesti jokaisen tason jälkeen on kuitenkin mainos, jota ei aina voi ohittaa. Täysin roskainen pelikokemus, vaikka peli näyttää olevan aika hyvä, pääsi vain tasolle neljä ennen asennuksen poistamista.
Tämä peli on menossa ja siinä on monia tasoja, joita olen pelannut 200 tasolla
Ok, jotkut kuoleman kohtaukset ovat epätäydellisiä, ja mainoksia on liian paljon
se on hauska mutta vaikea peli pelata. Tuntuu, että olen todellinen kolikko.
En kestä kolikkoa, sen pitäisi olla kehittyneempi ja pelin puolivälissä se on tulossa, joten kun mainokset loppuvat, en voi käsitellä nurkkaa ja jään ulos, joten tässä pelissä ei ole mitään erikoista ja arvosanani on tälle pelille 2,4 tähteä, älä välitä, koska en tiedä kuinka pitää puolet tähdissä, joten en välitä
Grafiikka on hienoa. Säätimet ovat helppoja, ja se on hyvä ajanhukkaa. Suosittelen lataamaan tämän. Mahtava!
Itse peli on hieman hauskaa. Ohittamattoman mainoksen näyttäminen jokaisen 15 sekunnin tason jälkeen on naurettavaa ja asennuksen poistaminen minulta välittömästi.
Pelin kulku 👍, tasot 💪, säätimet 🤙 grafiikka 🤢, kokonaisuus 👌 (Tel Aviv on palestiinalaisalue, ei Israel.)
Peli keskeytettiin 2-3 sekunnin välein. Loistava konsepti, mutta sen pitää sujua paremmin.
Rakastan tätä peliä, loistava konsepti, mutta sen jälkeen, kun olet suorittanut KAIKKI taso. . . siellä on 30 sekunnin mainos. Anteeksi, mutta asennuksen poisto.
Ensinnäkin haluaisin kaikkien tietävän, että jos tähtiä olisi 0, minulla pitäisi olla 5 syytä, miksi nuo 5 tähteä ovat tyhjiä. Annan sille 3 tähteä, koska en halua valittaa tai mitään, mutta mainoksia on aivan liikaa. Toiseksi, PITÄÄkö edessäsi olla niin paljon esteitä. Tarkoitan kuin se tulisi suoraan kolikon edessä. Ethän sinä sitä haluaisi, ethän?
hauskaa, en kuole niin paljon, joten se on rentouttava peli ja se haastaa sinut samalla
Tämä on uskomatonta, mikä tarkoittaa, että tämä peli on hämmästyttävä, koska rakastan sitä, se on niin helppoa ja se tulee eri tasoilla ja saavutin jo 250 kolikkoon, kun aloitin juuri!!!Rakastin sitä, se on paras peli koko elämäni aikana, mutta tämä lause on myös viiden tähden, mitä ei tämä voi olla ilman elämääni, se ei olisi mitään ilman elämääni, joten viisi tähteä ikuisesti ja ikuisesti ja ikuisesti, koska tämä on mahtavaa! !!!